Idag har det blåst! Inte en vän västanvind eller mild och varm sommarbris. Det har BLÅST!
I och för sig är vinden skön, den svalkar lite. Det är något vi har varit lite tacksamma för de senaste dagarna. Men idag har vi inte kunnat sitta på taket utan att riskera luftfärder. Nej, nu överdrev jag, så farligt är det inte men en av våra krukor välte i vinden och gick sönder.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar