Ett sommarlov passerar fort och de såar av tid vi hade sinar i en rasande hastighet. Nu är det snart dags för hemfärd. Vi har verkligen haft ljuvliga veckor här och vi har njutit av varje sekund. Det ska bli underbart att komma hem och krama alla våra "ungdomar" samtidigt som det faktiskt känns sorgligt att åka här ifrån.
Några minnesbilder:
Panza Burra
Eftermiddags aktiviteter
Choto
Finca
Promenader
Trevligheter
Ny inneboende.
Traditionsenlig årlig bild
¡Hasta octubre!
Så fina bilder på två fina människor! Tack för att jag får följa er! Det ger ljus i min vardag! <3 KRAMAR!
SvaraRaderaDet samma finaste Marie! Kram
Radera