lördag 2 augusti 2014

P.S

Glömde!!

Maken och jag är numera stolta registrerade invånare av Almuñécar stad. Det ni!




2 kommentarer:

  1. Woohoo!! Grattis! (Tycker dock att ni kan bli invånare av Helsingborgs stad också!!)
    <3

    SvaraRadera