Drömmen som blev verklighet
lördag 2 augusti 2014
P.S
Glömde!!
Maken och jag är numera stolta registrerade invånare av Almuñécar stad. Det ni!
2 kommentarer:
Marie
3 augusti 2014 kl. 12:55
Woohoo!! Grattis! (Tycker dock att ni kan bli invånare av Helsingborgs stad också!!)
<3
Svara
Radera
Svar
Åse
3 augusti 2014 kl. 13:29
♡♡
Radera
Svar
Svara
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Woohoo!! Grattis! (Tycker dock att ni kan bli invånare av Helsingborgs stad också!!)
SvaraRadera<3
♡♡
Radera