Ja, det är faktiskt helt sant. Vårt hus är klart och vi har flyttat in. Det är faktiskt snart ett år sedan vi stod på Calle Antigua 37 i Almuñécar och väntade på att Fru Flytt skulle komma.
Om vårt stora äventyr går det att läsa på http://laruina-lajoya.blogspot.com. För ett äventyr har det varit och ett äventyr är det.
Det har varit mer än skralt med skrivandet dock, men det får vi ta tag i nu, om inte annat för vår egen skull. Vi märker, när vi läser vår blogg, att vi glömt så mycket som hände under processen ruin - juvel. Många små roliga detaljer som fallit oss ur minnet men som dyker upp igen när vi öppnar bloggen eller läser i den bok som vi tryckt av bloggen. Det är verkligen något vi vill rekommendera, att låta trycka bloggen alltså. Det är härligt att ha en bok i handen i bland och krypa i hop och läsa om sitt eget äventyr.
Men nu börjar del två. Det är faktiskt sant! Vi har ett eget drömhus i Spanen! Vem kunde någonsin ha trott det??

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar