tisdag 4 februari 2014

Det är faktiskt sant!!

Ja, det är faktiskt helt sant. Vårt hus är klart och vi har flyttat in. Det är faktiskt snart ett år sedan vi stod på Calle Antigua 37 i Almuñécar och väntade på att Fru Flytt skulle komma.
Om vårt stora äventyr går det att läsa på http://laruina-lajoya.blogspot.com. För ett äventyr har det varit och ett äventyr är det.

Det har varit mer än skralt med skrivandet dock, men det får vi ta tag i nu, om inte annat för vår egen skull. Vi märker, när vi läser vår blogg, att vi glömt så mycket som hände under processen ruin - juvel. Många små roliga detaljer som fallit oss ur minnet men som dyker upp igen när vi öppnar bloggen eller läser i den bok som vi tryckt av bloggen. Det är verkligen något vi vill rekommendera, att låta trycka bloggen alltså. Det är härligt att ha en bok i handen i bland och krypa i hop och läsa om sitt eget äventyr.

Men nu börjar del två. Det är faktiskt sant! Vi har ett eget drömhus i Spanen! Vem kunde någonsin ha trott det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar