Att vakna tidigt om morgonen och öppna balkongdörren och sedan krypa tillbaka mellan lakanen för att ligga och njuta av utsikten är helt fantastiskt. Från vår säng ser vi inte havet men inte destå mindre njutbar är vyn av de berg som på våren går i grönt och på sommaren är brända till brunt.
.

Så fint, värdefullt och mysigt att få följa er och på sätt och vis leva lite i er dröm - genom er! <3 Kram och tack!
SvaraRadera