måndag 28 juli 2014

¡Vamos a la playa!

Dagarna rullar förbi i rasande fart. Vi äter frukost, promenerar och tar siesta och plötsligt är det med svenska mått mätt kväll. Då i kvällningen är det dags att ta ett dopp. På stranden är det lagom med folk då, solen har lugnat sig och vi kan njuta av vår vik i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar